Wellness

Dermalogica: No-nonsense verzorging voor een gezonde huid

Huidverzorgingsproducten zijn in overvloed verkrijgbaar. Het enorme aanbod maakt het helaas niet makkelijker om de juiste producten te vinden. Daar komt ook nog eens bij dat veel merken liever kiezen voor kwantiteit dan kwaliteit, waardoor er twijfelachtige ingrediënten in de producten verwerkt worden, die de huid eerder schaden dan helpen. Ben jij klaar met mooie praatjes, opvallende verpakkingen en perfecte marketingcampagnes? En wil je producten vinden die volledig gericht zijn op het verbeteren van de gezondheid van de huid? Maak dan kennis met Dermalogica.

Gedegen kennis van experts

Achter het merk Dermalogica staat het International Dermal Institute (IDI), dat is opgericht door de zeer ervaren schoonheidsspecialiste Jane Wurwand. Dit instituut is volledig gericht op de gezondheid van de huid. Er worden dan ook diverse trainingen en seminars aangeboden voor het verder opleiden van schoonheidsspecialisten. Dermalogica heeft een uitgebreid assortiment aan producten, die ontwikkeld zijn op basis van gedegen kennis, waarmee iedereen zijn of haar huid kan verzorgen en verbeteren. Aangezien de gezondheid van de huid centraal staat, worden enkel ingrediënten gebruikt die een positief effect op de huid hebben. Ook worden ingrediënten die de huid onnodig irriteren vermeden. Hierbij kun je denken aan uitdrogende alcoholsoorten, minerale oliën, lanoline en kunstmatige geur- en kleurstoffen.

Een op maat gemaakt verzorgingsconcept voor de huid

Zelfs producten die ontwikkeld zijn door de beste experts kunnen niet altijd voor een optimale huidgezondheid zorgen. In de meeste gevallen kan het gewenste effect enkel bereikt worden door een behandeling bij een Dermalogica specialist te ondergaan. Zij kunnen dankzij hun uitgebreide kennis van en ervaring met de producten een optimaal verzorgingsplan voor de huid opstellen. Deze specialisten analyseren de huid grondig om haar behoeften te achterhalen, zodat het plan volledig is afgestemd op de huid.

Gepatenteerde huidanalyse: Dermalogica Face Mapping

Bij de door Dermalogica ontwikkelde methode ‘Face Mapping’ wordt de huid zeer nauwkeurig en uitgebreid geïnspecteerd door huidverzorgingsdeskundigen. Het gezicht wordt verdeeld in 6 verschillende zones, die allemaal grondig onderzocht worden om de conditie van de huid te bepalen. Op basis van deze analyse en de persoonlijke wensen wordt een plan opgesteld om de gezondheid van de huid op de lange termijn te verbeteren.

Een individueel huidverzorgingsconcept

Dankzij het uitgebreide assortiment van Dermalogica is het voor de experts van dit merk mogelijk om een persoonlijke huidverzorgingsroutine samen te stellen, die perfect bij jouw behoeften en wensen aansluit. Naast producten die speciaal zijn afgestemd op de behoeften van diverse huidtypen, heeft Dermalogica ook diverse oplossingen bedacht voor specifieke huidproblemen. Bij deze huidproblemen kun je denken aan hyperpigmentatie, onzuiverheden, roodheid, gevoeligheid en droogheid.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *